Brezplačna dostava

Že ob nakupu nad 30 €.
Več o dostavi tukaj.

Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja podjetja Katarina Šeme, s.p., Mivka 12a, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: podjetje ali prodajalec ali ponudnik) so sestavni del vseh pogodb med podjetjem in kupcem (v nadaljevanju tudi: stranka, potrošnik ali uporabnik) v zvezi z nakupom izdelka oziroma blaga prek spletne trgovine radico.si in dostavo na naslov v Sloveniji. Določila pogojev poslovanja se uporabljajo tudi za vse ponudbe oziroma predračune, ki izhajajo iz poslovanja med podjetjem in stranko. S podpisom pogodbe ali z drugačnim vstopom v pogodbeno razmerje stranka v celoti soglaša z vsebino pogojev poslovanja in potrjuje, da je z njo v celoti seznanjena. Kot podpis pogodbe se šteje oddaja veljavnega naročila v spletni trgovini podjetja. Pogoji poslovanja zavezujejo potrošnika le, če je bil na njihov obstoj izrecno opozorjen pred sklenitvijo pogodbe oziroma predračuna ali ponudbe. Seznanitev s pogoji poslovanja je možna tudi na poslovnem naslovu podjetja.

 

S spletno trgovino radico.si upravlja podjetje KUKU, tržnokomunikacijske in posredniške storitve, Katarina Šeme, s.p., Mivka 12a, 1000 Ljubljana, matična številka: 3263983000, davčna številka: SI94691606 (zavezanec za plačilo DDV), TRR/IBAN: SI56 6100 0001 1347 504 (Delavska hranilnica d.d. Ljubljana). Dejavnost se opravlja na sedežu podjetja: Mivka 12a, 1000 Ljubljana. Elektronski naslov: info@radico.si. Stacionarna telefonska številka: +386 1 28 38 608. Mobilna telefonska številka: +386 41 801 431.

 

1. Dostopnost informacij

Podjetje potrošniku pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden potrošnika zavezuje ponudba na jasen in razumljiv način zagotavlja naslednje informacije:

  • podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka, davčna številka, številka transakcijskega računa),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  • glavne značilnosti blaga v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu;
  • končno ceno blaga, vključno z davki;
  • informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja;
  • pogoje dostave artiklov (ter način in rok dostave);
  • načine plačil in plačilne pogoje;
  • trajanje pogodbe, kadar je to primerno, in pogoje za odstop od pogodbe;
  • o minimalnem trajanju obveznosti potrošnika na podlagi pogodbe (v primeru plačila po predračunu);
  • v katerih primerih potrošnik nima pravice do odstopa;
  • seznanitev z zakonskim jamstvom za skladnost blaga;
  • o pritožbenem postopku pri podjetju;
  • možnost izvensodnega reševanja sporov;
  • podatke o obveznosti plačila davka na dodano vrednost in s tem povezanih predpisanih podatkov.

Vse navedene informacije so sestavni del kupoprodajne pogodbe.

 

2. Splošni prodajni pogoji

Za naročila oziroma nakupe prek slovenske spletne trgovine radico.si podjetje omogoča izključno dostavo znotraj Slovenije.

Za vse vrste naročil izdelkov (prek spleta, e-pošte, telefona, SMS sporočil, t.i. »messengerja« na Facebook strani »Radico Slovenija«), za katere porabnik želi dostavo, veljajo splošni pogoji in cene dostave (poštnine) naše spletne trgovine radico.si.

Postopek naročanja

Naročanje poteka v slovenskem jeziku. Naročilo oziroma nakup v spletni trgovini radico.si/trgovina se opravi tako, da uporabnik pri izbranem izdelku klikne na gumb »V košarico«. Če želi povečati število kosov izbranega izdelka, lahko izbrani izdelek ponovno doda v košarico ali pa število kosov spremeni v okencu »Količina« v nakupovalni košarici. Na spletni strani se za povečanje/zmanjšanje števila kosov izbranega izdelka uporabi puščici gor/dol, ki se prikažeta ob približanju miške okencu »Količina«, na mobilnem telefonu pa se število kosov izbere prek prikazane številčnice. Če želi uporabnik v košarico dodati še kakšen izdelek, to stori na enak način, kot zgoraj opisano. Če želi iz košarice odstraniti izdelek, klikne na ikono smetnjaka. Okence, v katerega se lahko vnese kodo za popust, pride v poštev le v času aktualnih marketinških aktivnosti, prek katerih se oglašuje kodo za popust. S klikom na gumb »Naprej na blagajno« uporabnik pride na stran za vpis osebnih podatkov (ime in priimek, e-mail naslov in telefonska številka), podatkov za dostavo (naslov za dostavo mora biti znotraj Slovenije) in za izbiro načina plačila. Uporabnik označi želeni način plačila, privzeto je plačilo »po povzetju«. V okno za opombo lahko uporabnik napiše prodajalcu opombo glede naročila. Na tej strani je pred zaključkom nakupa prikazan povzetek naročila, da lahko uporabnik pred končno oddajo naročila pregleda celotno vsebino naročila, vključno s količino in ceno; prikazan je tudi povzetek plačila. S klikom na gumb »Nazaj na košarico« ima uporabnik možnost spremeniti oziroma popraviti nakup. Uporabnik nakup zaključi s klikom na gumb »Zaključi nakup«. Po kliku na ta gumb se na zaslonu izpiše, da je bilo naročilo uspešno zaključeno. Nakup se evidentira v administraciji spletne trgovine in hkrati na e-naslovu podjetja. Z nakupom oziroma naročilom sprejmete Pogoje poslovanja, soglašate z njihovo vsebino in vstopate v pogodbeno razmerje s podjetjem, ter potrjujete, da ste sposobni biti nosilec pravic in obveznosti iz tega pogodbenega razmerja.

Po opravljenem naročilu oziroma nakupu prek spletne trgovine kupec po elektronski pošti prejme potrdilo o prejemu naročila, in sicer: podatke o naročilu (če je kot način plačila izbral »plačilo po povzetju«) oziroma poleg tega še podatke za plačilo (če je kot način plačila izbral »plačilo po predračunu«). Ob izbiri plačila s kreditno kartico VISA / MASTERCARD ali prek PayPal ali s kreditno kartico pa kupec sledi standardnemu postopku plačila.

Iz podatkov o naročilu je razvidna številka artikla, naziv posameznega naročenega artikla, njegova količina, cena, morebiten popust, strošek poštnine in skupna vrednost naročila. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena.

Postopek nakupa za pravne osebe je enak kot za fizične osebe, le da pred zaključkom nakupa uporabnik v polje za opombo vpiše naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

Kupec lahko prekliče naročilo, vse dokler pošiljka ni oddana kurirski službi DPD (običajno do 13. ure nekega dne). O statusu naročila se lahko kupec pozanima po telefonu: 01 28 38 608 ali 041 801 431.

Podjetje si pridružuje pravico, da v primeru, ko je v oddanem naročilu izdelek, ki naknadno ni več dobavljiv, v tem delu kupcu prekliče naročilo, ga o tem nemudoma obvesti in mu povrne kupnino za ta izdelek z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec. V primeru plačila po povzetju se kupnina samodejno zmanjša za vrednost izdelka, ki ni več dobavljiv.

Podjetje hrani izdane račune v e-obliki na strežniku in v fizični obliki na sedežu podjetja in so dostopni porabniku.

Porabnik lahko nakup opravi tudi v fizični trgovini na sedežu podjetja. V fizični trgovini je možno zgolj gotovinsko plačilo.

 

3. Cene izdelkov in popusti

Cene so navedene v evrih in vključujejo 22 % davek na dodano vrednost (DDV). Cene ne vključujejo stroškov, povezanih z dostavo izdelkov (poštnina). Cene nimajo vnaprej določene veljavnosti ter se lahko kadarkoli spreminjajo brez posebnega predhodnega obvestila. Veljavne cene so tiste cene, ki so veljavne v času, ko oddano naročilo prejme informacijski sistem prodajalca.

Znižane cene v spletni trgovini so posebej označene in veljajo za čas objave v spletni trgovini. V primeru znižanja cene blaga podjetje označi prejšnjo ceno in znižano ceno. Posebne promocijske cene so nepreklicne in veljajo do konca marketinške akcije oziroma do razprodaje zalog.

Popusti se obračunajo le na ceno izdelka, ne za stroške dostave. Popusti se obračunajo samodejno v postopku oddaje naročila.

Popusti različnih ponudb oziroma marketinških aktivnosti se med seboj ne seštevajo.

 

4. Promocijske kode

Promocijske kode podjetja omogočajo ugodnosti pri nakupovanju v okviru spletne trgovine. Uporabljivost promocijske kode je časovno omejena in določena za vsako promocijsko kodo posebej. Uporabnik lahko promocijsko kodo navede in potrdi v polju »Vnesite kodo za popust« v postopku oddaje naročila. Ko je koda uspešno potrjena, se vrednost popusta (v primeru, da promocijska koda omogoča popust) samodejno odšteje od vrednosti izdelka, na katerega se nanaša koda oziroma od vrednosti naročila, če se koda nanaša na celotno naročilo.

V okviru enega naročila je lahko uporabljena zgolj ena promocijska koda. Promocijske kode in popusti se ne seštevajo.

 

5. Načini plačila, strošek poštnine in dostava

Uporabnik lahko v spletni trgovini izbira med štirimi načini plačila (privzeto je plačilo »po povzetju«). Ob izbranem načinu plačila je naveden tudi strošek dostave. Podjetje omogoča dostavo izključno na naslov znotraj Slovenije.

a) Plačilo po predračunu

Po oddaji naročila prejme kupec na elektronski naslov, ki ga je v spletni trgovini vpisal ob naročilu, samodejno sporočilo s podatki o naročilu in s podatki za plačilo po predračunu. Pri plačilu po predračunu podjetje zaračuna stroške poštnine v višini 1,50 evra. Veljavnost predračuna je 8 dni od dne izdaje. Ko podjetje evidentira plačilo na svoj TRR, poskrbi, da je pošiljka prek DPD, kurirske in paketne distribucije, d.o.o. v 1-2 delovnih dneh dostavljena na naslov, ki ga je kupec vpisal ob naročilu.

b) Plačilo po povzetju

Po oddaji naročila prejme kupec na elektronski naslov, ki ga je v spletni trgovini vpisal ob naročilu, samodejno sporočilo s podatki o naročilu. Pri plačilu po povzetju podjetje zaračuna strošek poštnine v višini 3,00 evra. Podjetje poskrbi, da je pošiljka prek DPD, kurirske in paketne distribucije, d.o.o. v 1-2 delovnih dneh dostavljena na naslov, ki ga je kupec vpisal ob naročilu. Ob prevzemu paketa kupec dostavljavcu z gotovino plača skupno vrednost naročila. Kupec pri plačilu z gotovino dostavni službi ne plača nobenih dodatnih stroškov ali stroškov provizije.

c) Plačilo prek PayPal

Pri plačilu prek PayPal-a podjetje zaračuna stroške poštnine v višini 1,50 evra. Kupec sledi standardnemu postopku plačila prek PayPal. Ko podjetje evidentira plačilo na svojem PayPal računu, poskrbi, da je pošiljka prek DPD, kurirske in paketne distribucije, d.o.o. v 1-2 delovnih dneh dostavljena na naslov, ki ga je kupec vpisal ob naročilu.

d) Plačilo s kreditno kartico VISA / MASTERCARD

Pri plačilu s kreditno kartico podjetje zaračuna stroške poštnine v višini 1,50 evra. Kupec sledi standardnemu postopku plačila s kreditno kartico. Po izvršenem plačilu podjetje poskrbi, da je pošiljka prek DPD, kurirske in paketne distribucije, d.o.o. v 1-2 delovnih dneh dostavljena na naslov, ki ga je kupec vpisal ob naročilu.

Ob nakupu nad 30,00 evrov podjetje ne zaračuna stroška poštnine (velja za vse štiri načine plačila).

Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.

Dajatev za prevzem paketa na določenih prevzemnih točkah

Ko kupec s strani kurirske službe DPD po e-pošti ali prek sporočila SMS prejme obvestilo o predvidenem času dostave, lahko svoj paket preusmeri na eno od prevzemnih mest, s katerimi sodeluje kurirska služba DPD: bencinski servisi Petrol, MOL, Logo ali Shell ter trafike 3DVA (op.: s Pošto Slovenije DPD ne sodeluje več). Kupec lahko najbližje prevzemno mesto poišče na dpd.com/si/sl/pickup-prevzemne-tocke/. Določene prevzemne točke za vročanje paketov in obdelavo odkupnine zaračunajo določen znesek (npr. BS Petrol 0,85 € za prevzem pošiljke, ki je plačana vnaprej oziroma 1,15 € za prevzem pošiljke z odkupnino). Ta strošek ni del stroška dobave (poštnine), ki ga potencialno zaračuna naše podjetje.

V primeru, da podjetje zaradi logističnih razlogov blaga ne more odpremiti v obljubljenem roku (npr. zaradi povečanega števila naročil v času praznikov ipd.), kupca o novem dobavnem roku nemudoma obvesti prek posredovanih kontaktnih podatkov. Podjetje ne prevzema nikakršne (odškodninske idr.) odgovornosti, ki bi nastala zaradi daljšega dobavnega roka.

Podjetje ne odgovarja za nedobavo blaga v primeru višje sile v skladu z 153. členom Obligacijskega zakonika.

 

6. Natančneje o dostavi

Podjetje paket odda dostavni službi DPD, skupaj z naslovom, elektronski naslovom in/ali telefonsko številko kupca. Podjetje kupcu na elektronski naslov ali prek sporočila SMS pošlje obvestilo o oddani pošiljki in o predvidenem času dostave, skupaj s številko za sledenje paketu. Kurirska služba DPD pa kupcu na dan dostave pošlje obvestilo o predvideni uri dostave in morebitni višini odkupnine ter svojo kontaktno telefonsko številko +386 1 513 23 00, prek katere so na voljo za dodatne informacije. Če dostava paketa na strankinem naslovu ni uspešna v prvem poskusu, se s strani kurirske službe izvede še drugi poskus dostave. Kurirska služba DPD na dan drugega poskusa dostave stranki ponovno pošlje obvestilo.

Paket se dostavi na naslov, ki je v naročilu naveden kot naslov za dostavo. Za dostavo naročila na naslov mora biti zagotovljen dostop dostavnega vozila neposredno do lokacije, navedene na naročilu in zagotovljena možnost parkiranja dostavnega vozila na tej lokaciji.

Dostave izdelkov se večinoma vršijo v dopoldanskem času, vendar tudi v popoldanskem času. Naročene izdelke je kupec dolžan prevzeti ob določeni uri in dnevu na naslovu za dostavo.

V primeru, da kupec v času dostave pošiljke ne more prevzeti, se lahko s kurirjem dogovori za drug naslov dostave ali za prevzem paketa na eni od prevzemnih točk kurirske službe DPD. Najbližjo prevzemno točko lahko kupec poišče na dpd.com/si/sl/pickup-prevzemne-tocke/. Določene prevzemne točke za vročanje paketov in obdelavo odkupnine zaračunajo določen znesek (npr. BS Petrol 0,85 € za prevzem pošiljke, ki je plačana vnaprej oziroma 1,15 € za prevzem pošiljke z odkupnino). Ta strošek ni del stroška dobave (poštnine), ki ga potencialno zaračuna naše podjetje.

V primeru drugega neuspešnega poskusa dostave se paket vrne v skladišče DPD, od tam pa na naslov podjetja.

Za podrobnejše informacije o dostavi lahko kupec kontaktira podjetje ali neposredno kurirsko službo DPD – po elektronski pošti (podpora@dpd.si) ali po telefonu od ponedeljka do petka med 8.00 in 16:00 uro.

Kupec je dolžan ob prevzemu preveriti in s podpisom potrditi kvaliteto in količino vsakega posameznega naročenega izdelka.

 

7. Reklamacija prejete pošiljke

Če kupec ob dostavi prejme poškodovano embalažo pošiljke, je dolžan ob prisotnosti dostavljavca pregledati vsebino paketa. Kupec mora poškodbe, nastale med transportom, takoj reklamirati dostavljavcu. Dostavljavec in kupec takoj, na licu mesta, sestavita reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. Kasnejših reklamacij za poškodbe blaga ni mogoče uveljavljati. Zaželeno je, da kupec takoj ob prevzemu pošiljke fotografira poškodovani paket in njegovo vsebino. Kupec o poškodovanem paketu obvesti podjetje na elektronski naslov info@radico.si, priloži fotografijo poškodovanih naročenih izdelkov in pripiše številko naročila ali računa.

Če kupec prejme paket z napačnim izdelkom ali ugotovi, da naročeni izdelek v paketu manjka, sproži reklamacijski postopek tako, da o napaki glede vsebine paketa pisno obvesti podjetje na elektronski naslov info@radico.si, priloži fotografijo vsebine paketa in pripiše številko naročila ali računa.

Prodajalec in kupec se dogovorita za zamenjavo blaga oziroma da v primeru manjkajočega izdelka podjetje odpošlje dodaten paket, ki bo vseboval manjkajoči izdelek.

Podjetje kupcu zamenja poškodovan ali napačen izdelek oziroma mu pošlje manjkajoči izdelek najkasneje v roku 8 dni in krije stroške dostave.

 

8. Odstop od pogodbe (s strani kupca) – vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga pisno sporoči, da odstopa od naročila, pri čemer mu ni treba navajati razloga za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku. Odstopni rok začne teči z dnem, ko kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad blagom.

sporočilu o odstopu od pogodbe blago vrniti na sedež podjetja – po pošti ali osebno. Zgolj vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se ne šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec ob vračilu blaga podjetju posreduje tudi kopijo računa za blago, ki ga vrača, in svoje osebne podatke (ime in priimek, naslov, telefonska številka, elektronski naslov) ter številko bančnega računa, na katerega želi vračilo kupnine. Obrazec za odstop od pogodbe je na koncu tega določila. Po prejemu blaga podjetje kupcu skladno z zakonom vrne kupnino. Edini strošek, ki v zvezi z odstopom od naročila bremeni kupca, je neposredni strošek vračila blaga.

Če se izkaže, da vrnjeno blago ni v originalni embalaži ali da je poškodovano zaradi neustrezne transportne embalaže, uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali da se je njegova količina zmanjšala za več, kot je nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga (prodajalec lahko od kupca terja odškodnino), razen če se vrnjeno blago obravnava kot reklamacija in je bilo blago v takem stanju že ob kupčevem prejemu pošiljke, o čemer je bil dostavljavec, od katerega je kupec blago prevzel, tudi obveščen, in v skladu s pogoji poslovanja zatem še pošiljatelj pošiljke. Podjetje ne sprejema pošiljk z odkupnino.

Vračilo opravljenih vplačil bo kupcu izvedeno najkasneje v roku 14 dni od prejema blaga oz. odstopa od pogodbe, in sicer z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in prodajalec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen popust, se ta kupcu ne vrne, vrne se le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne kupcu kot darilni bon, vplačani znesek pa se kupcu vrne.

Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva na račun podjetja.

Obrazec_za_odstop_od_pogodbe.pdf

 

9. Neobstoj pravice do odstopa od pogodbe (s strani kupca)

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe po dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

 

10. Odstop od pogodbe (s strani prodajalca)

Podjetje si pridržuje pravico, da zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in glede na podatke, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. V primeru, da je kupec naročene izdelke že plačal, mu podjetje vso že plačano kupnino vrne na osebni bančni račun ali na katerega od drugih dveh načinov, ki sta bila izbrana znotraj nakupnega postopka (PayPal ali kreditna kartica) v roku 14 dni.

 

11. Jamstvo za skladnost blaga

Prodajalec se zavezuje potrošniku dobaviti blago, ki izpolnjuje subjektivne in objektivne zahteve za skladnost blaga, kot jih določa ZVPot-1.

Blago je skladno s prodajno pogodbo, kadar:

  • 1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter učinkuje in ima lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
  • 2. je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
  • 3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za uporabo, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
  • 4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

 

Blago mora:

  • 1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste;
  • 2. biti take kakovosti, kot navedeno in ustrezati podrobnejšemu opisu v spletni trgovini;
  • 3. biti dobavljeno v embalaži s slike v spletni trgovini in z morebitnimi dodatki, če so opisani kot del izdelka;
  • 4. biti take količine, kot navedeno ter imeti učinek in lastnosti, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršnekoli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
    - za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
    - je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
    - javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Prodajalec je razbremenjen odgovornosti za neskladnost blaga, kadar je neskladnost blaga posledica neizpolnjevanja v predhodnem odstavku navedenih objektivnih zahtev za skladnost blaga, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od teh objektivnih zahtev za skladnost blaga, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

Za skladnost vsebine izdelkov Radico jamči njihov proizvajalec, to je indijsko podjetje Radico oziroma ogovorna oseba za EU, ki je navedena na hrbtni strani glavnega produkta – rastlinskega prahu za barvanje las Colour Me Organic. Izdelek, ki vsebuje rastlinski prah, je treba porabiti v treh mesecih po odprtju embalaže (ob črtni kodi na stranskem delu embalaže je simbol odprte posodice z oznako »3M«). Številka serije je odtisnjena na stranskem delu embalaže izdelka. Slovenska navodila za uporabo rastlinskega prahu za barvanje las Colour Me Organic so priložena izdelku (vložena so v kartonasto embalažo), navodila za uporabo vseh ostalih izdelkov iz naše ponudbe pa so navedena na zadnji strani embalaže. Podrobnejša navodila in obširnejši opisi artiklov so zaradi pomanjkanja prostora na embalaži navedeni na spletni strani pri opisu posameznega izdelka.

Podjetje nosi odgovornost za morebitno neskladnost blaga po ZVPot-1, v smislu, da uporabnost oziroma delovanje/učinkovanje reklamiranega izdelka preveri in ga v primeru upravičene reklamacije reklamira proizvajalcu.

Pri rastlinskem prahu za barvanje las Radico – Colour Me Organic (23 odtenkov), neskladnost blaga ne pomeni tega, da izdelek ustreza opisu in ima dokazano vse lastnosti, ki se jih od njega pričakuje in se izkaže, da:

(1) uporabnik ni upošteval navodil za uporabo izdelka;
(2) ima uporabnik v zvezi z delovanjem popolnoma naravnih barv za lase nerealna pričakovanja, torej da kljub vsem nasvetom glede izbire primernega odtenka, ki so objavljeni in izpostavljeni na spletni strani radico.si/nasveti, možnosti za brezplačen posvet glede izbire primernega odtenka in navedenim dejstvom v navodilih za uporabo (priložena izdelku in objavljena na radico.si/navodila) nerealno pričakuje, da bo izbrani blond odtenek njegove lase, ki so po naravi temnejši ali očitno premalo sivi, da bi bili za izbrani blond odtenek primerni, spremenil v blond;
(3) uporabnik nerealno pričakuje, da bo barva na njegovih laseh enaka pramenu las iz barvne karte ali barvi las modela, ki predstavlja posamezni odtenek ali barvnemu pravokotniku na embalaži izdelka ali barvnemu krogu ob sliki izdelka na spletni strani, saj je uporabnik prek navodil za uporabo izdelka seznanjen z dejstvom, da se rezultat po barvanju las s 100 % naravnim rastlinskim prahom razlikuje od posameznika do posameznika in je odvisen od trenutne barve, stanja in lastnosti las. Barvna koloracija je namenjena približni predstavi o tem, kakšno barvo dobimo z določenim odtenkom.

Kupec mora ponudnika o morebitni neskladnosti blaga obvestiti v zakonsko določenem roku po e-pošti ali po navadni pošti (na lastne stroške) ter ponudniku omogočiti pregled izdelka. Kupec mora opisati napako in natančno opisati tudi način uporabe izdelka ter priložiti najmanj dve fotografiji, s katerih je napaka razvidna.

Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova (ne)skladnosti blaga, če o neskladnosti obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost odkrita. Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki se pojavi po 2 letih od nakupa.

Potrošnik mora v obvestilu o neskladnosti blaga natančneje opisati neskladnost blaga in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če neskladnost blaga ni sporna, mora podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če je neskladnost blaga sporna, mora podjetje prav tako v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor.

Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o neskladnosti blaga, pri čemer je prodajalec po pregledu ugotovil, da ta ni sporna, ima pravico od ponudnika zahtevati: (1) zamenjavo izdelka, ki ni skladno, z novim izdelkom ali (2) vračilo plačanega zneska ali (3) vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z neskladnostjo blaga.

Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna.

 

12. Pritožbe in spori

Če se kupec ne strinja s sklepom prodajalca v primeru reševanja reklamacije ali iz naslova (ne)skladnosti blaga, ima možnost pritožbe.

Kupec lahko pritožbo pošlje na elektronski naslov info@radico.si ali po navadni pošti na naslov Radico, Mivka 12a, 1000 Ljubljana. Pritožba bo obravnavana s strani podjetja. Kupec prejme pisni odgovor v 8 dneh od vložitve pritožbe, in sicer na zadnji posredovani elektronski naslov ali po navadni pošti. V kolikor pritožbe ni mogoče rešiti v predvidenem roku, se kupca obvesti o podaljšanju roka, ki je največ 14 dni od prejema pritožbe.

Morebitne spore bosta prodajalec in kupec reševala sporazumno, v primeru neuspeha pa pred pristojnim sodiščem v Ljubljani.

Prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Povezava do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov je tukaj: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.

 

13. Varnost podatkov

Nakup prek spletne trgovine radico.si je popolnoma varen. Podjetje se zavezuje, da bo vse osebne podatke, zbrane za izvedbo nakupnega procesa (ime in priimek, naslov, telefonska številka, elektronska pošta), skrbno varovalo in hranilo in jih v nobenem primeru ne bo posredovalo tretji osebi. Več o varovanju podatkov si lahko preberete tukaj.

 

14. Avtorske pravice

Spletna stran radico.si je v lasti podjetja KUKU, tržnokomunikacijske in posredniške storitve, Katarina Šeme, s.p., ki uvaža in distribuira blagovno znamko Radico. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletni strani radico.si vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so tudi last tretjih oseb, zato je vsakršno posredovanje informacij s spletne strani dovoljeno samo z odobritvijo lastnika te spletne strani. Besedna zveza »spletna stran« vključuje celotno spletno mesto, torej vse spletne vsebine, tudi vse podstrani omenjene spletne strani.

 

15. Podatki in informacije na spletni strani

Podjetje si pridržuje pravico do vsebinskih in drugih sprememb spletne vsebine, tudi Pogojev poslovanja.

 

16. Veljavnost pogojev poslovanja

Pogoji poslovanja veljajo od spodaj navedenega datuma dalje. Podjetje si pridržuje pravico, da Pogoje poslovanja kadarkoli spremeni.

Vsaka sprememba pogojev poslovanja je objavljena na spletni strani podjetja radico.si/pogoji-poslovanja. Seznanitev z veljavnimi pogoji poslovanja je možna tudi na poslovnem naslovu podjetja.

Vsakokratna sprememba pogojev poslovanja začne veljati in se uporabljati z iztekom 8-dnevnega roka od objave na spletni strani podjetja. Ob tem si podjetje pridružuje pravico, da sprememba pogojev poslovanja stopi v veljavo in se začne uporabljati v krajšem roku oz. takoj, če je to nujno zaradi uskladitve s predpisi.

 

Ljubljana, 2. 4. 2024