Brezplačna dostava

Že ob nakupu nad 28 €.

Pogoji poslovanja

1. Splošni prodajni pogoji

Naročilo izdelkov Radico je v spletni trgovini možno 24 ur na dan, 365 dni v letu.

Naročilo je možno oddati tudi po telefonu: 01 28 38 608 ali 041 801 431 (od ponedeljka do petka med 9.00 in 20.00). Vse zamujene klice vrnemo v najkrajšem možnem času.

Izdelke lahko naroči fizična ali pravna oseba, v nadaljevanju kupec ali potrošnik ali prejemnik pošiljke, pri kateri se upošteva podatke (ime in priimek, naslov, telefonska številka, elektronska pošta, informacijo iz polja Komentar), ki so bili vpisani ob naročilu prek spletne trgovine. Za kupca veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Naroči se lahko izdelke, ki so na zalogi. V primeru, da izdelka ni na zalogi, iz spletne trgovine pa to ni razvidno, podjetje o tem obvesti kupca, še preden odpošlje pošiljko na njegov naslov.

Po opravljenem naročilu kupec po elektronski pošti prejme potrdilo o prejemu naročila in podatke za plačilo po predračunu (če je kot način plačila izbral »plačilo po predračunu«) oziroma podatke o naročilu (če je kot način plačila izbral »plačilo po povzetju«). Iz podatkov o naročilu je razviden naziv posameznega naročenega artikla, njegova količina, cena, morebiten popust, strošek poštnine in skupna vrednost naročila. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena.

Izdelke Radico odpošilja podjetje KUKU, tržnokomunikacijske in posredniške storitve, Katarina Šeme, s.p. (uvoznik in distributer izdelkov Radico za Slovenijo), v nadaljevanju podjetje ali prodajalec ali lastnik spletne strani ali pošiljatelj pošiljke. Podjetje posluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu.

Izdelke dostavlja Pošta Slovenije in DPD, kurirska in paketna distribucija, d.o.o., v nadaljevanju dostavljavec.

2. Cene izdelkov in popusti

Vse cene izdelkov, navedene na www.radico.si, so v evrih in vključujejo 22 % davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo na dan oddaje naročila. Cene se lahko dnevno spremenijo.

Posebne promocijske cene so nepreklicne in veljajo do konca marketinške akcije oziroma do razprodaje zalog. Popusti različnih ponudb oziroma marketinških aktivnosti se med seboj ne seštevajo.

3. Preklic naročila (s strani kupca)

Kupec lahko prekliče naročilo, vse dokler pošiljka ni oddana na pošto oziroma kurirju. O statusu naročila se lahko kupec pozanima po telefonu: 01 28 38 608 ali 041 801 431.

4. Odstop od naročila (s strani prodajalca)

Lastnik spletne strani www.radico.si si pridržuje pravico, da zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in glede na podatke, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. V primeru, da je kupec naročene izdelke že plačal po predračunu, mu lastnik spletne strani vso že plačano kupnino nakaže na njegov bančni račun naslednji delovni dan.

5. Načini plačila, strošek poštnine in dostava

a) Plačilo po predračunu

Po oddaji naročila prejme kupec na elektronski naslov, ki ga je vpisal na naročilnico, predračun z vsemi potrebnimi podatki za nakazilo. Pri plačilu po predračunu podjetje zaračuna stroške poštnine v višini 1,00 evra (sprememba višine stroška poštnine velja od 5. 10. 2017). Veljavnost predračuna je 7 dni od dne izdaje. Ko podjetje evidentira plačilo na svoj TRR, poskrbi, da je pošiljka prek Pošte Slovenije d.o.o. ali prek DPD, kurirske in paketne distribucije, d.o.o. v 1-2 delovnih dneh dostavljena na naslov, ki ga je kupec vpisal ob naročilu.

b) Plačilo po povzetju

Po oddaji naročila prejme kupec na elektronski naslov, ki ga je vpisal na naročilnico, podatke o naročilu (iz podatkov o naročilu je razviden naziv posameznega naročenega artikla, njegova količina, cena, morebiten popust, strošek poštnine in skupna vrednost naročila). Pri plačilu po povzetju podjetje zaračuna strošek poštnine v višini 2,50 evra. Podjetje poskrbi, da je pošiljka prek Pošte Slovenije d.o.o. ali prek DPD, kurirske in paketne distribucije, d.o.o. v 1-2 delovnih dneh dostavljena na naslov, ki ga je kupec vpisal ob naročilu. Ob prevzemu paketa kupec dostavljavcu z gotovino plača skupno vrednost naročila. Kupec dostavni službi ne plača nobenih dodatnih stroškov ali stroškov provizije.

Ob nakupu nad 28,00 evrov podjetje ne zaračuna stroška poštnine.

6. Odstop od naročila (s strani kupca) – vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba ob tem navesti razlog svoje odločitve. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku.

Kupec mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila blago vrniti podjetju. Po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, podjetje kupcu skladno z zakonom vrne kupnino. Edini strošek, ki v zvezi z odstopom od naročila bremeni kupca, je neposredni strošek vračila blaga. Kupec vrne blago na sedež podjetja. Kupec ob vračilu blaga podjetju posreduje tudi kopijo računa za blago, ki ga vrača, in svoje osebne podatke (ime in priimek, naslov, telefonska številka, elektronski naslov) ter številko bančnega računa, na katerega želi vračilo kupnine.

Podjetje blaga ni dolžno sprejeti, če je blago uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen, če se obravnava kot reklamacija in je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec/prejemnik pošiljke o tem takoj obvestil dostavljavca, od katerega je blago prevzel, in zatem še pošiljatelja pošiljke. Podjetje blaga ni dolžno sprejeti tudi v primeru, če kupec blaga ne vrne v primerni transportni kartonski embalaži, ki je ustrezno zavarovana pred poškodbami. Podjetje ne sprejema pošiljk v oblazinjeni kuverti, v kolikor je originalna embalaža izdelka takšna, da se v oblazinjeni kuverti lahko poškoduje, in pošiljk z odkupnino.

Po prejemu nerabljenega in nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v originalni embalaži podjetje skladno z zakonom kupcu takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v 15 dneh od prejema blaga, vrne že plačano kupnino.

Obrazec_za_odstop_od_naročila.pdf

7. Reklamacija prejete pošiljke

Če kupec ob dostavi prejme poškodovano embalažo pošiljke, je dolžan ob prisotnosti dostavljavca pregledati vsebino paketa. Kupec mora poškodbe, nastale med transportom, takoj reklamirati dostavljavcu (dostavljavec in kupec takoj, na licu mesta, sestavita reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke). Kasnejših reklamacij za poškodbe blaga ni mogoče uveljavljati. Zaželeno je, da kupec ob prevzemu pošiljke fotografira poškodovani paket in njegovo vsebino. Kupec o poškodovanem paketu obvesti pošiljatelja pošiljke na elektronski naslov info@radico.si. Pripiše številko računa in osebne podatke (ime in priimek, naslov, telefonska številka) ter priloži fotografijo poškodovane embalaže in izdelkov.

Če kupec prejme napačen izdelek ali izdelek z napako, o tem takoj obvesti pošiljatelja pošiljke na elektronski naslov info@radico.si ali po telefonu (01 28 38 608 ali 041 801 431) in se dogovori za zamenjavo blaga. Pošiljatelj pošiljke kupcu zamenja napačen ali nepopoln izdelek, pri čemer stroške dostave krije pošiljatelj pošiljke.

8. Garancija o kakovosti

Proizvajalec izdelkov Radico jamči za kakovost svojih izdelkov. Številka serije, datum proizvodnje in rok uporabe so odtisnjeni na embalaži izdelka. Slovenska navodila za uporabo rastlinskega prahu za barvanje las COLOUR ME ORGANIC so priložena izdelku (vložena so v kartonasto embalažo), navodila za uporabo vseh ostalih izdelkov iz naše ponudbe pa so navedena na zadnji strani embalaže (vrečke). Podrobnejša navodila vseh izdelkov, ki so zapakirani v vrečke, so zaradi pomanjkanja prostorana embalaži napisana na spletni strani pri opisu posameznega izdelka.

9. Varnost podatkov

Nakup prek spletne trgovine www.radico.si je popolnoma varno. Podjetje/lastnik spletne strani se zavezuje, da bo vse osebne podatke, zbrane za izvedbo nakupnega procesa (ime in priimek, naslov, telefonska številka, elektronska pošta), skrbno varovalo in hranilo in jih v nobenem primeru ne bo posredovalo tretji osebi.

10. Avtorske pravice

Spletna stran www.radico.si je v lasti podjetja KUKU, tržnokomunikacijske in posredniške storitve, Katarina Šeme, s.p., ki je uvoznik in distributer blagovne znamke Radico za Slovenijo. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletni strani www.radico.si vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so tudi last tretjih oseb, zato je vsakršno posredovanje informacij s spletne strani dovoljeno samo z odobritvijo lastnika te spletne strani. Besedna zveza »spletna stran« vključuje celotno spletno mesto, torej vse spletne vsebine, tudi vse podstrani omenjene spletne strani.

11. Podatki in informacije na spletni strani

Lastnik spletne strani www.radico.si si pridržuje pravico do vsebinskih in drugih sprememb spletne vsebine, tudi Splošnih pogojev poslovanja ter drugih pogojev in pravil. Napake so možne in podjetje zanje ne prevzema odgovornosti. Podjetje ne prevzema odgovornosti za tekstovne napake. Fotografija in dejanski izgled izdelka se lahko razlikujeta.

12. Veljavnost pogojev

Pogoji poslovanja veljajo od spodaj navedenega datuma dalje.

Ljubljana, 28. 12. 2015

Spremenjeno in dopolnjeno:
Ljubljana, 4. 12. 2017